Uygulamaya göre 0 gün kaldı yani 40. Haftadayız. Bugün açıklık kontrolü oldu hiç bir belirti yok. Haftaya kadar doğum olmazsa suniyle başlatacaklar ve hiç istemiyorum. Yürüdüm bol bol ama bana mısın demiyo benim bebek hurma squatta bol bol daha ne yapıcam ben artık var mı benim gibi olan