Hep hikayeleri okurdum simdi bana yazmak nasip oldu. Öncelikle bütün detaylari anlatacağım uzun olabilir hakkinizi helal edin
- Haftamdan beri suyum azdı doktorum surekli sıvı tuketmemi istedi su havuc suyu corba meyve sulari denemedigim sey kalmadi bi hafta sınırda cikarkeb bi hafta biraz yükseliyordu sürekli takip ettik o yüzden 37. Haftama gelince 2 gune bir kontrole gittik son kontrolde doktorum cuma günü esyalarinizla gelin her ihtimale karsi dedi bizde öyle yaptık muayene etti su neredeyse kalmamıştı cati muayenesi yapti 0 açıklık çıktı nstye bakalim birde sanci cikarsa suniyle destekleriz dedi çünkü ben normal dogurmak istiyordum sezeryandan aşırı korkuyordum ve panik atagim var nstde sanci cikmadi doktorum geldi sezeryana almak zorundayim bebegi riske atamayiz dedi ve benim yatışım verildi oyle korkuyordum ki neyse beni ameliyata aldılar ben korkudan titriyorum masaya oturdun spinal anestezi oldum bu arada igneyi vuruldum zaten birisi beni tuttu duramadim igne aci vermedi gic bi sekilde bu konuda korkmaniza gerek yok sadece iğneyi vurunca bacaklarım uyuştu degisik bi histi sonra ben yattim önume ameliyat örtüsünü serdiler benim seviyem yükseldi panik atagim tuttu sakin ol felan dediler bu arada tüm dokunuslari hissediyorsunuz ama acı sıfır beni sakinlestirmeye calisirlarken aglama sesi duydum doktorum dogduu dedi soka girdim ne cabuk dedim😂 ama kendimede gelemedim sonra sanırım tansiyonumda problem oldu koluma igne yaptilar sonra ben biraz sakinlestim o sirada kizima baktim hep sonrasinda midem cok bulandi kusmaya calistim ama ögürtüden baska bisey yoktu ve ameliyat bitincede odaya aldılar korktugum gibimiydi evet kesinlikle korktugum gibiydi çünkü sonrasi beni cok zorladı ozellikle sezeryan isteyenleri anlamiyorum cok zor bir surec 10 gunde anca kendimi toparladim suan 1 ay oldu cok şükür kizimda bende sağlıklıyız mecbur olmasaydim kesinlikle normal dogururdum ama önemli olan onun iyi olmasıydı rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰🥰🌸