Babydr Mrb kızlar sezeryan sonrası kanama çok oluyormu acaba depend almaya gerek var mı yoksa ne alıcaz normal pedmi olsun yanımızda
esmaefe Babydr bana normal Ped yetmişti öyle çok bi akıntı olmadı Depend yarayı kapattığı için enfeksiyon olabiliyomuş o yüzden almadım ben de
Erenreyyan Babydr ameliyat sonrası bence şart çünkü yatıyosunuz falan illaki adetten biraz daha yoğun olur dışına falan çıkma ihtimali olmaz rahat edersiniz. Eve gelip ayaklanınca zaten normal ped yetiyor
GecesMom Babydr ben depend almıştım. Hasta bakıcı dependin içine kat kat gazlı bezle birlikte taktı ve çok rahattım. Adet döneminde bile daha rahatsızsın düşün. Ama adetten çok daha fazla sürekli kanama hali yani.
Demmo Bana da normal ped yetmişti ilk gun zaten hasta bezi vermişlerdi yatarken ayakkalaninca da bir defa bebeğin bezinden kullandım sonra normal ped kullandım
Erenreyyan Babydr evet biraz yoğun oluyor yani en azından ameliyat çıkışı rahatlığınız açısından normal ped yetersiz olabilir ertesi günü veya diğer gün normal pede geçersiniz duruma göre
Elcnerdgn İhtiyaç diye biliyorum Yinede oluyor kanama ama bu kişiden kişiye göre değişiyor. Sen zaten depend götürmesen bile hastane sana hasta bezi veriyor
YesimDemirturk Bende pazartesi sezeryana giriyorum canım ve depend aldım sende nolur nolmaz diye al köy cantana hastanede veriyorlar genelde ama külot bez değil normal bebek bezi gibi bı bez veriyorlar ve çok zorlanirsin depend kulot bez en rahatı olacaktır sezeryan olan bir çok arkadaşım var ve hepsi tavsiye etti 🤷
Ogze Babydr ben de depend aldim ama ameliyattan sonraki gun doktorum bunu kullanma terleme yapiyor ped kullan dedi. Gerek yokmus yani. Cok da kanamam olmadi.