Ya hanımlar bebeğim 14 günlük oldu , 2 saatte bir uyandırıp emdiriyorum fakat özellikle geceleri ,sadece tek ğöğsü 10 dakika çekiyor tekrar derin uykuya geçiyor hani diyorum bir daha uyandırayım yok mümkün değil, annemde o doymasa ağlar basar çığlığı zaten diyor ne yapmam lazım