Adeninannesiii Arkadaslar 6 eylülde doğumum var zaman yaklaştıkça heyecan mutluluk korku hepsi bir arada iki gündür sürekli ağlıyorum nasıl olcak ne yapıcam diye.. sizde nasıl durumlar
mutlu-annee34 Adeninannesiii 37+4 olduk bizde son 4 pazartesi 38+1 de açıklığım olduğu için suniyle desteklenip ikinci oğlumu doğuracam inşallah
Gizemozz mutlu-annee34 kaç cm açıklığınız benimde bugün kontrolüm var 38+6 yız baş parmak kadardı geçen hafta eğer iki cm olmuşsa suni ile destekleyip benimde doğumu başlatacaklar korkudan zangır zangır titriyorum evde 😂
mutlu-annee34 Gizemozz en son 2 cmdi tabi pazartesi kaç olur bilemiyorum korkmayın bence ben ilk oğlumu 3 cm açıklıkla suni destekli doğurdum geçip gidiyor kucağınıza alınca