Nisaozclk0611 kesinlikle öyle bende çok isterim hamile kalmayı kucağıma almayı emzirmeyi ben 3 ay psikolojik olarak çok kötüydüm yeni yeni kendime geliyorum ilk önce bir anne olarak kendimi iyi hissetmek, anne baba olmaya kendimizi hazırlamak lazım. Doğacak çocuğa alan hazırlamak maddi manevi kendimizi o hayata hazırlamak gerek şuan ilk önce rahmimi düzeltmek istiyorum perde var rahmimde daha sonra kendimi toparlayıp öyle hamile kalmak istiyorum Allahın izniyle. Rabbim yardımcımız olsun isteyen herkese gerçekten anneliği layıkıyla yapan anneler eylesin bizi canım 💞