HusnaNur1107 Kızlar 30 haftalığım ayaklarım şişti çok komik duruyo 🤣ayakları şişen varmı yada bu kötü bişeymi
Eliferimm HusnaNur1107 35. Haftamdayım aynı sorunu yaşıyorum ve ayaklarım artık çok acıyor ne yapsam geçmiyor son zamanlar artık az daha idare edeceğim, edeceğiz mecbur 😔
Aysegul_94 HusnaNur1107 benim şimdi bacaklarima cikti balon gibiyim cok korkuyorum 😔yurumektede zorlaniyrm
Ozge806 HusnaNur1107 misafirliğe gittiğimde ayaklarım şişmiş ayakkabı ayağıma olmadığı için ev sahibinin 45 numara ayakkabısıyla eve dönmek durumunda kalanlardanım 🤣🤣
HusnaNur1107 Aysegul_94 benimde üst bacağım aşırı şişti kalınlaştı bunun bize bir zararı varmı acaba çünkü sonradan inmeyebilir
HusnaNur1107 Ozge806 ooo senin baya ilerlemiş sonradan o şişlik indimi 🤣🤣 Kusura bakma güldüm ama benim ayaklarımda aşırı komik sosis gibi oldular
HanifeAhmet HusnaNur1107 24. haftamda davul gibi oldum gerçekten çok trajikomikti ağlanacak halime güldüm ama çok acı çektim üzerine basamadım sonra tuzu kestim buz uyguladım her akşam buzlu su yaptım içtiğim su miktarını artırdm şuan çok şükür baya indi
Aysegul_94 HusnaNur1107 benim suan sadce alt bacak zararini bilmiyrum ama yurumede hareket etmede gucluk cekiyorum bn
fatmamehmet12 10haftalikdan beri şiş benim ayaklarım davul gibi halada öyle hiç geçmedi üstüne bastıkça balona basiyo gibi oluyorum her an patlayacak gibi şimdi 29 haftaligim çok erken başladı bende