Brglyksk_ kuzum bende birakmayi düşünüyorum benim aklimda ki duzen su sekilxe. Normalde gunde bi paket iciyorum ywni aksam aciyosqm paketi ertesi aksam bitiyo, simdi ben 20 sigarayı 10 a bolup bir gun 10 tane bir gun 10 tane diye alistiricam kendimi bi sure sonra gunde 5 taneye indiricem ben de gebelik istiyirum ve doktorum kesinlikle sigarsyi onermiyo. Istersen bu sekilde deneyebilirsin bende bagimli gibiyim sigarasiz duramiyorum ama yapicak biseyimiz yok birakmam gerek yani.