rachelgreenn Adetime 6 gün var merak edip hem erken gebelik testi hem de normal kaset test yaptım ikisi de negatif. Böyle olup da adet gecikmesi olan hamile olan var mı? Belli olur muydu yoksa bebek olsaydı ?
Bebisinannesi23 rachelgreenn Adet günümde hem erken gebelik testi hem de kaset testte neagatifi gördüm. Sonra adetim dört yada beş gün gecikince (tam hatırlayamıyorum)tekrarladım ve pozitif gördüm . Belki daha yenidir ondan çıkarmıştır. Ayrıca pozitif gördüğüm gün beta 80 di . Yani çok yeniydi gebelik.
Papatya-54 rachelgreenn mrb benim adetime 8 gün vardı içime doğmuş gibi test yaptım ve betam 256 dı 🤲🏻
Gizemkly rachelgreenn döllenme olduktan sonra yani ortalama ovulasyon günlerinden 10 gün sonra veya HCG artmaya başlar kanda sence daha kanda çıkmadan idrarında çıkma ihtimali mantıklı mıdır :) kendi kendini yipratmaktan başka işe yaramaz adetinden önce bakmak. Döllenmiş bir yumurtaya sahip hile.olsan negatif gözükecek şuan
Aleyna_51 rachelgreenn bende adet olmama 4 gün kala yaptım erken gebelik testi pozitif çıktı sonra tekrar yaptım oda pozitif çıktı kan verdm hamileymisim gerçekten nasib hiç belli olmuyor canım
Mer93 BAzen çıkmayabilir zaten kaset testte adet geçtikten spnra bile çıkmıyor bazen siz erken yapmışsınız acele etmeyin gecikmeyi bekleyip testi tekrarlayın yada kan tahlili verin kesin sonuç
nilayakinci rachelgreenn gebelik testlerine o kadar da güvenmeyin belki de geç döllenme olacaktır bilemeyiz en sağlıklısı ve doğrusu adetinizin gecikmesi gecikmenin 2. Veya 3.günü kan verin kesin sonuç alırsınız. Ben de önce gittim idrar testi yaptım negatifti ama kan pozitifti