cansualisa Zey_nep57 https://imgyukle.com/i/naTbYe 4 sene önce almıştım aşırı memnunum. Manşallah var bir 4 sene daha kullanırım yepyeni duruyor hala kızım yatıyor ara katlı kuzum alt açması pusetiii de var iş çok görüyor
TeoMom Zey_nep57 Anne yanı aramıyorsanız e bebekten aldığım joie nin şu modelini öneririm 🥰 Eğer anne yanı diyorsanız yoyko veya elele madre yi çok övüyorlar
cansualisa Mer93 vallahi gider 4 5 sene daha taş gibi Manşallah kızım vermem yatağımı diyor bende giriştim sallanan beşik işine evde küçük napcazzz bilmem
Mer93 cansualisa ufak modelleri vardı bunlRın tabi değişmiştir herşey şimdi daha çok model çıktı 6 sene önce falan sallanan daha küçük beşikler hatırlıyorum