Merhaba Kocaeli de araştırma hastanesinde tekrarlayan gebelik kayıpları için gittim ön testlerim hormon testlerim yapıldı doktor trambofili panelidr istedi ama hastanede KİT yokmuş yapamayacaklarını söylediler derince eğitim araştırmaya yönlendirdiler benzer şey yaşayan oldu mu derinceden de genetiğe randevu bulamıyorum