Kızlar ilk sezeryanda canımı yakan tek şey bu olay oldu tam 3 kez gitti geldi bastırdı hemşire … Ama burada okuyorum bazılarına hiç bastırma olayı olmamış . Zorunlu müdür acaba bu olay isteğe bağlı bastirmasina izin vermeme gibi bir seçeneğim var mı aydinlatirsaniz çok sevinirim 🤲🏻