Her seferinde bu soruya ayni cevabi yazıyorum Ben hamilelikte önceden beri Seda Altinin catlak kremini kullaniyorum kokusunj seviyorum nemlendirmesi güzel bir de var olan çtlaklarima iyi gelmisti hamilelikte 12.haftadayim henüz karnim cikmadi tabi faydasi olur mu bilmem bir de üstüne hindistan cevizi yagi ve acıbadem yagi kullanicam artik kısaca Seda altini öneririm bitmediyse trendyolda indirim vardi bir bak