eylulicten Duyguatesss 3 haftada geliyor en erken canim bende 26.haftada verdim yarin geliyor 29.haftaya girdik 😊 Bebek arabasini daha erken aldim zam gelecek diye haziranda almistim
Duyguatesss eylulicten bende 26+4 haftalığım yarın bebek arabasını alıcam haftasonuda odaya bakmaya gidicem 😊
Aybigesrky Hepsini iki aylikken aldim cok erken davrandigimi dusunende oldu ama bir arabada ve anne yani besikte sadece1500 lira karim oldu
Duyguatesss Aybigesrky Aybigesrky çok iyi yapmışsın ben bebek arabasını yarın bebek odasınıda hafta sonu gezip beğenip alıcam 😂
Duyguatesss Pineapplee oda erken olmuş ama en azından kafan rahattır şimdi ben daha bakıcam bulucam 😂
Pineapplee Duyguatesss evet oda çok erken oldu da öyle kısmet oldu 🙏🏻 En azindan kac kere sildim temizledim ahsap kokusu falan kalmadı üstünde çıktı iyi olmus bi yerde ☺️ Zaten bi sifonyerle bi de yatak aldık biz 🙏🏻 Evin kendi gömme dolabi var diye onu almadık
Nskyhn Duyguatesss o zaman acele et bugün e bebekte indirim olur perşembe pazara kadar her yere bak çünkü zamlar kapıda 🤢🤢
Srdm Duyguatesss dolaşıp inceledikten sonra bebek arabalarını internet fiyatlarını da kontrol et canım daha uyguna bulabilirsin belki
Duyguatesss Nskyhn bebek odasıda aslında alıcağım yer belli aslında çocuk odası alıcam ben bide anne yanı beşik alıcam kendi odama öyle düşündüm 😊