Bişey olacağını sanmıyorum sonuçta yürümüşsünüz .. bebeğe de iyi gelmiştir belki içerde hareket ediyordur sağa sola dönmeler falan bu yüzden baskı oluyor olabilir.. çünkü bizde yürüyoruz her gün isterim istemez baskılar oluyor 14+6 yız 🤗 çok panik yapmamalısın .