Merhaba hamişlerr ve hamiş olmayı bekleyenler 😊 hemen doğumuma geçiyorum. 26 Ağustos cuma günü 36+2 haftalıkken misafirliğe gitmiştim orda yoruldum akşamına eşimle ilişkiye girdik derken kanamam olduğunu farkettim. Korktum haliyle biraz da sancım vardı ama çok değil arada grlen yalancı sancılar gibiydi. Hemen duşumu aldım hastaneye gittik doktor muayenede 3 4 cm açılmam olduğunu ve doğumun başladığını söyledi hiç beklemiyorduk şok olduk 😂 Tabi duygusallaştım daha erken hazır değilim şimdi doğurmıcaktım diye mızmızlanmaya başladım neyse yatışım yapıldı bol bol yürüyüş yaptım pilates topunda egzersizler yaptım kolay değil tabi sancı girince iki büklüm oluyordum bide benim acı eşiğim düşüktür adet olduğum zaman bile yataktan çıkamazdım ilk gün işte ilk baştaki sancılarım da ondan bi tık fazlaydı. Neyse işte suni sancı verdiler o çok zorladı beni istemsiz titriyordu her yerim sonra 5 cm oldu açılmam. Suniyi biraz kestiler o ara yattım Dinlendim sonra ebeler geldi açılmama bakmak için ıkınmamı istedi ıkınınca o da parmağıyla rahim ağzını genişletiyordu bunda da zorlandım ama açılmam 7 cm olmuştu. Sonrası da aynı şekilde geldi biraz yürüdüm sonra tekrar muayene ederken elle uyardılar o zaman 10 cm olmuştu direkt doğumhaneye aldılar yani ağrısını detaylı anlatmak istemiyorum ben çok zorlandım ama herkesin doğumu bir değil 🌸 sonuç olarak 4 5 ıkınmada kızımı kucağıma aldım 2 3 tane de dikişim var kızım biraz zayıf doğdu haftası erken olduğu için ama çok şükür sonunda kavuştuk ♥😍 benim ilk gebeliğimdi başından beri alaturka tuvaleti kullandım yasaklar hariç eşimle son güne kadar ilişkiye girdik ve devamlı yürüyüş yapmaya çalıştım bunların çok faydasını gördüm toplamda doğumum 6 7 saat sürmüştür 😊 bide hastane çantası çok az lazım oldu kızıma giydirmeleri için hemşirelere tulum seti vermiştik çıkana kadar onunla durdu. Kendim için lohusa pijama takımı almıştım çok rahat ettim. Dependi şiddetle öneririm iç çamaşırı bile giymedim max 3 saatte bir değiştirdim paket bitince normal gecelik pede geçtim. Aklıma gelenler bunlar sizin aklınıza takılan bi şey varsa sorabilirsiniz inşallah allah size gönlünüzdeki nasılsa onu verir inşallah bi avazda bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız buraya kadar okuyan bordo berelilere teşekkür ediyorum 😂🤗🌸♥