Selamcanim Yehsen-27 baştan beri sağda benimki. Kızım olacak. O kişiye göre değişiyordur. Cinsiyeti aşerdiğin şeyler, göbek şekli vs. belirlemiyor🙃.
_almirasmom Yehsen-27 Benım boyle duruyo sag mı solmu cozemedım doktor kız dedı ama emin olamadım için dıer randevu gunumü beklıcem ben erkek hıssedıyordum hep
Bengum _almirasmom benim de görüntü de böyle görünüyor ve sol tarafım da hissediyorum devamlı fakat cinsiyet öğrenemedik 🤷♀️
Annevebebis egeninincisii benim oğluşum da sağ da hep hiç yer değiştirmiyor eşim de sağdaymis esimin kız kardeşi de soldaymis
Damla1995 Yehsen-27 iki oglumda sag taraftaydi. Smdi kizim olucak soldaydi 🤷🏽♀️ ilgisi varmi yokmu bilemicem ama hic inandirici gelmiyor banada sag sol mubbbti.benmki tesasufdur diye dusunuyorum 😆
Yehsen-27 suscarparimm diyeceğin lafı anladım aynen kapismayalim sen Urfalı ben Antepli hiç hoş olmaz demi 😉
Nutelllaa suscarparimm bu nasıl bı cevap ya herşeyin bı dozu var yani kendine gel bence .sana ne yani sorar sormaz cevap verme geç .bu nasıl bı cevap tarzı ?! Hangi hakla bu şekilde konuşuyorsun yani ?