Kubraaaslan Karın agrısıyla bugun kadın doğuma gittim ama 2 3 gündür var daha regli olmama 9 gun var gaz sancısı dediler ama bugun doktor bı progesteronuma baktı 7.55 cıkmıs diğer hormonlara da adetın 3. Gel dedi bu progesteron neden bakılır acaba
Anilla Kubraaaslan Bebeğin rahme tutunması icin salgılanması gereken bir hormondur ondan bakılmıştır eksikliğinde ilaçla destekleniyor ☘️
Kubraaaslan Benim ilk hamileliğimde 15 falan çıkmıştı doktor ona gore bakıp tamam cok guzel tutundu dedi o zaman . Peki hani ben daha reglı olmadım ya acaba bu 7 yükselirmi ki acaba bi ümit tabi de
Kubraaaslan İşte devlet hastanesıne gittim doktor hanım da bıraz sınırlıydı acıkcası o yuzden pek bişi soramadım tesekkur ederım ☺️