Hifaberra Son 4 kızlar Bugün bedenimde bi rahatlama var da karnın düşmüş dediler acaba yakın mıdır ? Beklemek yordu. Kızlarım 42. Hafta da doğunca stres oldum bu sefer de öyle olacak diye. Sizler neler yapıyorsunuz
Ozgeeo Hifaberra 42 +larda mı doğdu ayyy o kadar beklemez ki doktorum kesin suni sancı verir doğmazsa haftaya 40+2 yim
AnneOluncaAnlarsin Benim de son 4 gün ama hiçbir belirtim yok. İlk gebeliğim, hurma yiyorum ve pilates topuyla yapabildiğim kadarıyla hareket ediyorum. Ama bebeğim kanalda bile değil bence. Daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum uyuşuk olacak herhalde anası gibi 🤷🏽♀️🤪
MuberraK Kanalda olmasına çok takılmayın doğum anında Bİle girebilir kanala o sıkıntı değil Yani. Son günlerde insan çok sabırsız oluyor gerçekten sizin ne güzel 4 gün kalmış bizim 11 gün var daha. Ama bugün bişey yok diye yarın da olmayacak diye bişey yok çok duydum bigün önce açılma sancı vs hiçbişey yok ertesi gün doğum sancıları ve bir anda doğum tamamen bebişlerin gelişim tamamlaması ve keyiflerine bağlı🌸maalesef beklemek çok yorucu ve heyecanlı anlıyorum sizi