_fatima_1234 Zeynep ismimi asiya ismimi arada kaldim ne onerirsiniz esimin ablasi koyucakta o soyledi ikiside guzel diye ona biraktik kocamla zeynep ismini beyendik sizce hangisi guzel
Soruyorumm _fatima_1234 herkes asiye der bu kesin ikinci olarak anlamı değirmen demek sanırım o yüzden zeynep daha mantıklı bu iki isimden
Mommy17 _fatima_1234 Zeynep ismi çok güzel anlamıda söylenişi de ama hz Zeynep’in hayatındaki çilelerin Zeynep isimlilere tesir edildiğine inanılır pek tavsiye edilmez