pembefiyonk merhaba,aynı haftadayız biz 33+2 deyiz.24-25ci haftalardan sanırım süt akıntısı olmaya başladı bende,şimdilerde ise azaldı bayağı.O zamanlar ise bayağı gömleğimi ıslatıyordu.Merak etmeyin,eğer erken doğum riskiniz yoksa doktorunuzun dediği gibi aksine sevinmeniz gerekir😊❤️