Mihrimah__ Tatlı yedikten sonra sürekli aynı yerde kıpırtılar hissetmeye başladım. Bu haftada bebeğimi hissetmem mümkün mü yaşayan var mı?
Archenemy_56 Mihrimah__ ilk gebelikse biraz zor ama ikinciyse hissedebilirsiniz ben ilk bebeğimi 15 haftalık 2.yi 13 haftalıkken hissettim ama böyle pıtpıt değil balık oynar gibiydi böyle hafif hafif içimde dönen bişey gibiydi yani 😊