İlk gebeliğim 5 haftalık bı klınık gıttım her gıttıgımde 500 tl oldugunu soyledi kan tahlılı harıc dogum orda olmuyor doğum anlasmali hastaneleri varmiş fıyatını ogrenmedım ama pahali hastaneler zaten burasi turızm manavgat antalya ama her gıttıgınde 500 lıra cok pahali acaba dogumuda orda yapıcak doguma kadar muayene olucak yerler varmidir ılk gebelıgım cok heyacanli bılmıyorum bu konulari sekreter oyle her geldıgınızde 500 lıra dedı doktora sordum ıcerde 2 hafta sonra geldıgınde ucretsiz yanı bızım kural 1 ay doldugunda ucret yenılenıyor verılır dedi normalmi bu