Fatoss95 Arkadaşlar 38+4 oldum ama daha bebek kanala bile inmemiş yalancı sancım bile yok ne kramp ne ağrı hiçbir şey hissetmiyorum benim durumum da olan ya da bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba
Kubgkm Fatoss95 34+4 bebeğim aşağıda arada bir kasılma oluyor yalancı sancı yok bugün kontrolüm vardı doğurur muyum hocam erkenden dedim bunlar belirti sayılmaz dedi 😂
Yaseminsyn Fatoss95 benimde aynı 38+3 nst girdim bugün bi tane sancım çıktı alttan muayne etti bebek kanala inememiş pazartesiye kadar inmezse zorunlu sezeryan dedi
Sevval41 39+1 bende de hiç bir belirti yok kanalada inmemiş doktorum bol yürüyüş squat ve merdiven in çık dedi cumartesi göreceğiz bakalım oğluşumun doğmaya niyeti yok