Fithatunnn aklın varsa anestezi al canım ben öyle bir hata yaptım çok acı çektim, aslında acı eşiğim de düşük değildir. Sonuçlarım temiz çıkmıştı ama 1 ay sonra hamile olduğumu öğrenmiştim fakat kimyasal gebelikmiş, ama gerçekten çok faydası oluyor mutlaka yaptırmanı tavsiye ederim