Poyrazkaan
Çok şükür bana da buraya Doğum hikayemi yazmak nasip oldu öncelikle 34 haftalık erken Doğum yaptım şuan bebeğim küvözde ben evimdeyim ama durumu iyi çok şükür. En başından yazıcam şimdi o gün sabah kalktım halılarımı vermiştim yıkamaya onlar geldi bütün gün temizlik yaptım sonra bi arkadaşım aradı işim bitince akşam 6 gibi ona gittim o da yeni Doğum yaptı eşi evde olmadığı için benim eşimde işten 2 de çıktığı için o saate kadar orda oturdum eşim işten çıkınca beni aldı ama Benim hep ufak ufak sancım vardı yolda sancılarım tavan yaptı ağar topar hastaneye gittik sabaha kadar durdurmaya çalıştılar sancılarımı sabah doktorum geldi direkt bebek sıkıntıya girdiği için sezwryana alındım onkadar çok korkutmuşlardı ki beni YÖK sonda yok ilk kalkış Yok belden iğne sezeryan olucak arkadaşlar hiç korkmayın rahat olun zaten o an korku falan kalmıyor içinizi rahat tutun dua edin normal Doğum sancısına da gelince o da dayanılmıcak biley değil allah hepinize sağlıkla bebeklerini kucağınıza almayı nasip etsin bi avaz da kurtulun inşallah
Fulyax
Gözün aydın canım,Allah anali babali büyütsün inşallah bian önce yavruna kavuşursun 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
gzmerdn
Rabbim anneli babalı sağlıkla büyütsün inşallah 🙏
Kuzeyinannesi01
Merhaba! Canım bebegin kac kilo dogdu birde kac gun daha küvezde kalıcak benimde erken dogum riskim var yarın ıkı doz ciger geliştirici igne yapılıcak bende 34 haftalıgım allahım sagsaglim kucagına almayı nasıp etsin bebegini 😊
Poyrazkaan
2320 doğdu ama suan 2150 ye düştü kaç gün kalıcak bellimdeğil ama doktoru çok durmayacağını söylüyor