Dilek-K0 hayallliiim sürekli duygusal bir şekilde paaasooo ağlıyorum valla yıldımm 😂😂 10+0 çilek olduk bizde 🥰 🍓
hayallliiim Dilek-K0 ahahha🤣🤣ya o bende hala devam ediyor duygusallık🤣aya Mehmet şef hayır dedi diye ağlıyordum düşün sen
hayallliiim Aygul_8403 yaaa aynıyız💞💞💞🥳🥳🥳Biz öğrendik teyzesiii 12 de net dedi ama 14+1 de tekrar baktı değişmedi 💞💞💞💞Benimki pat pat gösteriyor
Deletedmom_51 Aygul_8403 12de %90 kız demişti bugün %100 erkek dedi 😂 ben yine de detaylıyı bekliyorum 😂
minikmucizemmmmmmm hayallliiim 37+2 Marul olduk biz son 19 🌸 arada gelen kasık sancıları, bel ağrıları, hemen yorulma son günler zor geçiyor kızlar
hayallliiim minikmucizemmmmmmm kuzummm Allah yardımcın olsun sağlıkla al kucagına rabbim bizede göstersin o günleri ne güzel
Aygul_8403 hayallliiim cinsiyetiniz kızmı erkekmi ben haftaya bugun nasıpse gösterirse öğrencez kaçıncı gebelik seninki
Meltem99- hayallliiim sadece iştahsızlık var diğer gibi hiçbir sorun yaşamıyorum Allah’a şükür hamile olduğumu unutuyorum bazen 🙏😁😁