hilaleee Kizlar İstanbul Avrupa cam ve sakura da klomen tedavisi uygulatan varmı ? Veya baska bir tedavi nasıl ilerledi bu süreç sonuç alabildiniz mi klomenden ?
Ysmnpmk hilaleee bende şuan o hastanede muzaffer zeki dumana gidiyorum aşılama için ilki iptal edildi maalesef yumurta büyümediği için şimdi 2.tedaviyi bekliyorum bende pcos ve tiroid yüksekliği var
yagmurx hilaleee bendede pcos var bende 1 buçuk senedir muzaffer hocaya gidiyordum klomen tedavisi gördüm 3 kez aşılamaya geçmeden hamile kalmıştım düşük yaptım
2cocuk2kopek hilaleee başka hastaneye baksan daha iyi olur yine bi skandalla gündem de o hastanenin hiç bir şeyi düzgün değil. Bizde oranın bir mağduru olarak o hastanede yapılan hiçbir şeyi tavsiye etmiyorum
hilaleee Ysmnpmk bendede tiroit yüksekliği var canım pcos yok ama yumurtlamamda sknti var o yüzden klomen dedi canım aynı doktora gidiyormuşuz instagrMdan konuşalım mı ne instagram adresin
Ysmnpmk hilaleee bende de yumurta büyümediği için iptal edildi tedavi bu seferde adetim 12 gün gecikti duphastonda kullandım bitti ama adet olamıyorum 2. Aşılama başlıcak adetim yüzünden gidemedim bi türlü
Honeyss Ben ozel bir doktora gidiyorum 2 defa klomen kullandim olmadi doktorumu degistirdim femara verdi suan adeti bekliyirum gecikirse test yapicam :)
hilaleee Honeyss arada değil işte benim ki 45 gün sonunda oldum bu ay adet klomen kullanıyorum işte 4 gün kullan dedi doktor
hilaleee Honeyss 70 kiloyum pcos belirtileri var ama sanırım pcos yok doktor öyle bişi var demedi çünkü
hilaleee Honeyss yani iyi yumurtlamam da problem var işte. Tiroit yüksekliği hariç bütün hormonlar düzgün gibi