Benım suyum falan normal bnde hıc ıcmıyorm bi sorunumda yoktu dr kan ıdrar ıstedı normal olarak kontrol amaclı bakmak ıcın ama enfeksıyon varmıs ıdrarda su ıcmıomusun dedi ıcmıyorum dedım . O yuzden dedi . Ama dedıgı gıbı yanma akıntı kasıntı da yok . Anlamadm bısey yarından ıtıbaren ıcıcem