benguuusk ben ilk gebelıgımde cok agladım ama o zmn krem falan kullanmadım krem kullanıcam sımdı sız kullanıyor muydunuz gebeyken ona ragmen mı boyle oldu. Zamanla yumusayınca daha rahat bir emzirme olacak merak etmeyin ve bebişi sadece göğsünüzün uç kısmıyla degılde kahverengi yerıde agzına almasını saglarsanız daha agrısız bir emzirme olacaktır🌸