Fatmarumeysa_154 Merhaba anneler 30 haftalık hamileyim gögsümden sıvı gelıyor nedeni ni bilen varmı veya başına gelen
Edau9 Fatmarumeysa_154 benimde 16.haftada başladı sarı bir sıvı arada bir geliyor hala 22+4 oldum ilk başta bende panikledim sonra doktoruma sordum süt kanalları açılıyor bu iyi bişey dedi
kitapkurdu Fatmarumeysa_154 çok normal. Benim de 17de başlamıştı. Özellikle banyo yaptığım zaman şıpır şıpır akardı. Süt bezelerinin aktif olmaya başlamış
Cubukmakarna Benim 17 de gelmişti. Sezaryen olmuştum sütüm hemen geldi:) iyi birşey. Sadece sıkmayın merak edip
Melismelo Normal diye biliyorum sakın dokunmayın sıkmayın bende şimdiye kadar 2defa geldi bi 23de bi 30da felan sanırım dokunmayınca kendilinden kesildi