Ben gittim alanında uzman bir doktor,gayet babacan,yaşça da deneyimli birisi. yaklaşık 15 dakika kadar sürdü ultrason.ultrasona baslamadan istediğinizi sorabilirsiniz diye de söylüyor.en son bebişin yüzünü gösteren bir çıktı veriyor,diğer çıktılarıda mail adresine gönderiyor.