Kızlar 10+0′ım bu aralar çok duygusalım yanımda başka bir bebek de ağlasa bende ağlamak istıyorum eşim şakasına birşey dese hüngür gündür ağlıyorum eşim dalga geçiyor görende karısını dövdü sanacak diyor 😂 napıcaz bu durumu kızlar bide bebeğime birsey olursa vs aklıma geliyor çok duygulanıyorum 🥺