mervenuraydin_37 Merhaba devlet hastanesinde 2. Düzey usg çektiricem daha önce devlette çekilenler memnun mu görüntü kalitesi vs. nasıl güzel ilgileniyolar mı usg fotoğrafı renkli oluyo mu ?