Mrsyesil94 Merhabalar dün gece acilde beta verdim 2036 çıktı ilk defa böyle öğrendim hamileliği cuma günü sağlık ocağından kan versem yeterli yukselisi yakalar miyim acaba, teşekkürler şimdiden
Feridece28 Mrsyesil94 betanız oldukça yüksek, hayırlı olsun öncelikle. Bir kadın doğuma girmeniz daha sağlıklı olur 🥰