10+4 haftaligim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin ense kalınlığının fazla olduğunu söyledi down sendromlu yada kalpde bı sıkıntı olacağını yada genetik bir hastalıktan şüphelendi iki hafta sonra geri çağırdı iki doktora daha gittim ikiside hemen hemen aynı şeyi söyledi gittiğim doktorun biri perinotoloji doktor uydu oda ense kalınlığı için 10. Haftanın erken olduğunu duzelebilecegini söyledi düzelmezse koryon villus genetik testi önerdi napacagimi bilmiyorum böyle bir durum yaşayan oldumu tüp bebekle 3 yıl sonra gebelik elde ettim ilk gebeligim