Burcu-2634 Naviber 31. Haftada covit oldum diye başladım 37. Haftaya girdim doğumdan 20 gün sonrasına kadar da kullanıcan dedi doktor kollarım mosmor
dilarademirrr İlk öğrendiğim andan itibaren kullanıyorum 29+4 haftalığım şuan. ben daha önceki düşük sebebiyle genetik test yaptırıp pıhtılaşma çıktığı için kullanacağım kesindi.
plntsy Pıhtılaşma bozukluğu olduğu için gebe kalmadan 1 ay önce hapa başladım. Kalp atışı duyulunca 6.haftada iğneye de başladık. Şuan 38+1 iğne devam ediyor
mucize_bebekk Naviber plt olması lazım öyle diye hatırlıyorum ben ilk öğrendiğimde baya araştırmıştım çünkü
Ysmndnz Naviber ben 32 haftalıkken kan verdim rutin kontrol için 3 saat sonra doktorum beni arayıp çağırdı verdiğim kandan ölçüm alamamislar hızla pihtilasmis . Acil iğne başladı doğumdan sonrada 2 3 ay daha devam edecegim
plntsy Naviber 2 düşüğüm olduğu için genetik bölümüne gidip orada analiz yaptırdık. Normal kan değerlerinde bakılacak bir şey değil
44Gamze44 Ben gebelikten önce kullanmaya başladım şu an 34+2 yiz. 35te bırakıp iğneyle devam edeceğiz.