Asel-ahsen Canım annelerimiz Ağustosun 1′in de erken doğum yaptım 26 haftalık kızım oldu ve yoğun bakımında Ankara şehir hastanesinde. Normalde bolu’da yaşıyorum ve sevk edildim. Kendi aracımızla geldik hastaneye ambulans bekleyecek halde değildim çünkü. Ankara’ya geldiğim de tam-tam olmuştu acil yukarı çıkarıp magnezyum ciğer geliştirici yaptılar 2gun o şekilde bekledim. Ama bebeğimin kalp atışları zayıflayınca normal doğum ile bebeğim doğdu. 3o cm boy 800gr kilo da. Benim doğum hikayem de böyle bı yarım kalmışlık hissi ile… Aranızda benim gibi olan var mı hiç.? Ve bebeğinin sağlık durumunun gidişatı nasıl oldu ? Son olarak da dualarınizi esirgemeyin olur mu. 🙏🏻🧡💙
Cigdemm1 Asel-ahsen Allah tez zamanda kucağına alıp evine dönmeyi nasip etsin🙏🏻 Bebeğin için güçlü kal 🙏🏻
Selosshh Asel-ahsen geçmiş olsun, allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim sizlere bolbol sabır versin inşallah, siz nasılsınız ve evladınız nasıl? Şuan durumu iyi mi ve kaç haftalık? Umarım herşey yolundadır.
Asel-ahsen Cigdemm1 aminn Allah razı olsun 💙 1 yaşın da bir kızım daha var ve iki meleğim için güçlü olmaya çalışıyorum ama bazen korkuların esiri olmaktan kendimi alamıyorum. Beyin kanaması var 2o gündür devam ediyor. Bu kanamaya bağlı zihinsel engelli yada görme engelli olabilir diyor. Tek isteğim sağlıklı olması beklmeye razıyım.
Asel-ahsen Selosshh amin Allah razı olsun 💙 ben iyi olmaya çalışıyorum hafta da 3 gün görebiliyorum bebeğimi. Bugün de gördüm insanın kalbi dayanamayacak gibi oluyor öyle kablolara bağlı görünce. Beyin kanaması var vücudunda ki kan yetersiz gelmiş kan veriliyordu. Beslenmeyi kabul etmiş çok şükür 920 Gr olmuş 💙 enfeksiyon için antibiyotik tedavisi devam ediyormuş. Öyle
Cigdemm1 Asel-ahsen Allahtan Ümit kesilmez Allah inşallah şifa verir zor bir durum ama inşallah sonu güzel olur hayırlısıyla 🙏🏻
Selosshh Asel-ahsen onada şükürler olsun, allah daha çok iyi etsin sizleri ve bebeğinizi. Umarım en kısa zamanda atlatırsınız bu süreci. Çok geçmiş olsun tekrardan , Allah yardımcınız olsun. Positif düşünün, iyi düşünün iyi olsun. Bol bol dua edin❤️❤️
Esra33-34 Asel-ahsen canım bende 25+5 de doğum yaptım oğlum suan 5 yasında. Enfeksıyon da gecırdı kan takvıyesıde yapıldı beyınde kanamada gecırdı engellı olur konusamaz oturamaz denıldı o suan bellı olmaz büyüdükce sorunlar önumüze cıkar ozaman anlarız. Doktorlar olabılecek durumdan bahseder. Ve oğlum 83 gun sonunda taburcu oldu. Nöroloji fizyoterapist göz kalp hepsıne ayrı ayrı muayene oluyo gidip geldık ıkı sene Allaha şükür dedıgı gibi olmadı zor yollardan gectık hastane süreçlero kontroller yordu sadece ıkı sene. Ama yaşıtlarıyla aynı hıcbır sorunu yok maşallah. Tek gözluk takıyor miyop astigmat oda fazla oksıjene maruz kaldıgı ıcın küvözde ondan kaynaklı. Sen içini ferah tut Rabbıme sığın yavrun sağlıcakla büyücek ınsallah Arkama dönup baktıgımda nasıl gecmıs bu zor yıllarım dıyorum mükafatını katkat aldım yavrumun sağlığıyla.
ipekelvanalparslan Asel-ahsen Instagram’da temizliktuyolari adlı sayfa sahibi hilal hanımda 26 haftalık doğum yaptı ve su an bebeği evine geldi yaklaşık iki üç ay oldu eve geleli sağlikli bir bebek sizinde öyle olucak inşallah size umut olsun 🥰
Seraykaraca Asel-ahsen Rabbim hayırlısıyla, sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder umarım 🧡 Bebeğiniz için güçlü kalın, size ihtiyacı olacak 🌼 Bolca dua edeceğim sizin için🙏🏻
Asel-ahsen Seraykaraca Allah razı olsun dualarınıza çok ihtiyacımız var 💙🙏🏻 sağlıklı olması tek temmenim..
sumeyyepy Asel-ahsen belki bir umut olur size 🙏dua edin inşallah iyi olacak toparlanacak ve vakti geldiğinde beraber evinize gideceksiniz insallah Allah’ım acil şifalar versin güçlü olun🌸
Edabykl Asel-ahsen bu sekilde dogum yapan tanidigim var bebegi 25.haftada 600 gram dogmustu zorlu süreclerden tedavilerden geçti baya bi hastanede kaldi ama suan cok iyi taburcu oldu bayada kilo almış sağlıklı gayet insallah sizinkide boyle hayata tutunur Allah’ım yardim etsin insallah 🤲🏼
Asel-ahsen Edabykl yaa inşaallah bizde bu süreci sağlıklı atlatırız. Bazen öyle şeyler söyleyip o kadar çok imza attım ki hastanede kafam allak bullak oldu.
teacherozlem Asel-ahsen benim tanıdığın bebeğinin de ciğerleri kanadı engelli olabilir dediler gayet sağlıklı maşallah
teacherozlem Asel-ahsen korkmayın inşallah sağlıkla büyür tanıdığım doğurdu 26 haftalık geçen sene kovid oldu kız çok kötü olunca entübe etmek için aldılar bebeği yaşamaz diyorduk maşallah yalını doldurdu gayet de sağlıklı yaramaz bir kız hiç korkma Allah’ın izni ile sağlıkla büyür inşallah neden erken geldi acaba rahim ağzı yetmezliği mi vardı
Asel-ahsen teacherozlem evet daha doğrusu rahim kısalığı vardı. 1 yaşında kızım var onun doğumun da bebeğin eşini içimde patlattılar ve temizlemek için kollarını falan soktular resmen o sıra da rahmine zarar verilmiş. Bu sebepten erken doğum riskim vardı sonra sabah ananemim vefat ettiğini öğrendim o üzüntü ve stresle nişane ve sancılar başladı..
Gamzeeeelim Rabbim yardımcın olsun tez zamanda kucağınıza alın evinize dönün 3 kişi olarak dualarım sizinle🙏
Asel-ahsen Gamzeeeelim amin inşallah rabbim bize bağışlarsa 4 kişilik aile olarak döneriz inşallah kardeşim. 1 yaşında kızım da var adı Asel💙 şimdi ki doğum yaptığım kızımın adı da Ahsen 🧡
Asel-ahsen teacherozlem Maşallah sübhanallah rabbim hayırlı uzun ömürler versin bütün evlatlarımıza. Ama anne yüreği diyorlar ya gerçekten gözde yaş dinmez en kötüsünü düşünmeyi de ihmal etmez öyle bı duygu içindeyim.