annelinkoo Merabalar. İkili test sonucu 50 üzeri olunca kız 50 altı olunca erkek diye bir söylenti var. Benim oğlumda 45 ti bunda da %80 kız denildi ama 41 çıktı sonuç. Bunun gerçekliği var mı 🙄
Bebisinizz annelinkoo ikili testte cinsiyet belli oluyor mu bende yaptırdım sonucum çıkmış fakat e nabızda sonucu göremiyorum
Melisahinn annelinkoo hiç alakası yok bence canım denk gelen vardır belki ama benimki 50 üstüydü ama bebişim erkek ☺️
annelinkoo Soruyorumm valla bana da saçma geliyor yani ne alakası var diyorum ama herkes buna göre oldu diyince aklım karıştı sizin öyle değilmiş 🥰