Merhabalar, bir hafta önce doktora gittiğimde kistim olduğunu ve patladığını öğrendim kanamam ara ara vardı kistten sonra adet olmadım en son 18 temmuzda oldum kan testi verdim gün içerisinde negatif çıktı bir hafta sonra yani dün idrar testi yaptım negatif çıktı sizce neden olabilir geçen hafta doktora gittiğimde rahimde kalınlaşma var adet olabilirsin dedi ama ne gelen var ne giden korku yarattı bu durum bende yaşayan var mı acaba