saglikciaanne Merhaba güzel anne adaylari . Alışveriş yaptığınız uygun fiyatlı siteleri paylaşırmisiniz acaba . E bebek malum uçuşta şu sıralar 😁
1Ada1 saglikciaanne bende takip ediyorum e bebek geçenlerde Hepsiburada baya indirim olmuştu ben fiyatları çok bilmediğimden çoğu şeyi almadım manyak gibi🤭bi yeni doğan aldım mesela 50 lira sonra fiyat hop 150 olmuş bile
Seymoshh saglikciaanne e bebek piyasaya göre gayet makul geçen waikiki defactoya baktım ama sadece baktım ve çıktım😬10 gün oldu e bebekten 35₺ Ye 45₺ ye 65₺ ye tulumlar aldım 15₺ ye penye battaniye aldım yine zıbınlarda 6al 5 öde var makule geliyor mağazada çok alternatifler var ve iyi bakılmalı reyonlara inanın çok uygun şeyler mevcut
Canselly Aslında e bebeğin uygulamasında outlet kısmında güzel indirim oluyor veya hepsiburada e bebek sayfasında güzel indirim var ben hep öyle tamamladım yarı fiyatlarına acelesi yoksa takip edin mutlaka yakın zamanda indirim olacaktır ☺️
saglikciaanne Canselly ay inşallah bayadir bakuyorum e bebek şimdi yeni sezon gelmiş fiyatlar çifte katlanmjs 🙈
saglikciaanne 1Ada1 of evet ya inanılmaz hızla geliyor zamlar valla nalacagiz Allah yardımcımız olsun
saglikciaanne Seymoshh yaşadığım ilde Waikiki ve maviden başka mağaza yok internette söylediğiniz kadar uygun değil malesef. Tulum bakıyorum adeti 150₺-200 hep
Seymoshh saglikciaanne evet online da zaten mağaza ürünlerinin hepside yok mağaza daha çeşitli Rabbim kolaylık versin inş🤲🏻
Seymoshh Burcuuuuu evet mağazadan buldum ve alabileceğim yine birçok şey vardı parça parça alayım dedim illaki indirime soktukları ürünler oluyor