esma2197- Hanife47 yok ölüyorum 2 cm açıklıkla eve yıldızlar dün gece 12 den beri düzenli sancı çekiyorum mahvoldum yarın sabah nst giricem tekrar açılmam olmazsa sancımda azalırsa cımartesi suni vereceklermiş allahım dua edin bana 🤲
esma2197- Çok zormuş kızlar 5 dk bir giren sancı beni mahvediyor çığlık çığlığa evde bağırıyorum hayatımda böyle bi acı yaşamadım doğal olarak ilk bebeğim olucak ama çok çok zor doğum sancısı hiç bir şeye benzemiyor nefesinizi kesiyor