Hayat2706 Kızlar 23 aylık oğlum var , ismi Ramazan şimdi 36 haftalık hamileyim Buda erkek ama isim hala yok aklıma bugün karan ve Çınar geldi sizce uyar mı Ramazan ismine veya isim önerir misiniz
Soruyorumm Hayat2706 ilkinin adı ramazan ken çınar ve karan ismi nasıl ona uysun aralarında tarz farkı jenarasyon farkı var ramazana uysun dersen Süleyman Ahmet Abdullah Samet Kerim Mustafa
Aylin355 Hayat2706 İlki ramazan ikincisi Karan olursa ilk çocuğunuz ileride size benim suçum neydi diyebilir 😄 bence yine geleneksel bi isim adil olabilir
Hayat2706 Soruyorumm onu babası koydu ve ben yanına muhakkak bir tane daha isim koyalım dedim kabul etmedi babasını bende çok seviyorum ama Ramazan ismini kabul edemiyorum hala suan e devlette isim değiştirme hakkı var hatta acaba yanına ikinci isim eklesem mi diyorum babasını ikna edemiyorum
Summerwine Bir çocuğun isminin daha eski birinin çok modern olması benim hoşuma gitmiyor tabiki karar sizin ama daha normal bir isim olabilir 2.bebegin ismide Ali,Ömer,Kerem gibi
Hayat2706 Summerwine bende istemiyorum hatta şimdi bu çocuğa isim koyunca acaba oğluma haksızlıkmı edicem hep diye içim içimi yiyor
Hayat2706 Aylin355 zaten ben ikincisine isim bakarken içim içimi yiyor vicdan yapıyorum . Kayınpederimi severim ama Ramazan ismini çocuğa yakıştıramıyorum ,
Melikemercimek Hayat2706 ekle bence birde Ramazan isminin anlamı da ay adı yani aynı Mart Şubat gibi bir vaize hocamız vardı eşinin adını evlenince Ramazan’dan Kemal’e çevirmişti . Adamın işleri bile rast gitmeye başladı Kemal olunca demişti
Aylin355 Hayat2706 Olan olmuş artık ama yine de adil bi isim seçmenizi tavsiye ederim ilerde gerçekten çocuk içerler
Papatyaa_01 Bence eski yeni diye düşünmeyin içinizden geleni koyun çınar güzel isimmiş. Bizde 4 kardeşiz 3ümüzünki hep ebe dede ismi eski isim en sonuncumuz biraz daha modern hiç sıkıntı yapmıyoruz sağlıklı olsunlar yeter eski yeni ne farkederki
Hayat2706 Papatyaa_01 görseniz o kadar tatlı bi bebek ki , Ramazan ben çok diyemiyorum çok kötü isim de değil ama bebeklere ben yakıştıramıyorum
Papatyaa_01 Hayat2706 yani tabi şu devirde artık eski isim çok koyulmuyor ama çevremde eski isimleri duysanız çoğu çok garip dede ismi olduğu için bebeklere biraz ağır kaçıyor ama artık koyulmuş yapacak birşey yok ramazan o kadarda eski değil tabikii sizin kararınız ama ikinci bebişe gönlünüzdeki ismi koyun 💙 o kadar yeni eski isimli kardeşler varki ben hiç isim konusunda atıştıklarını duymadım :)
TGBDMRLP Yani bizim kızımız olacak ben biraz eski isim olsun , sultan isimleri olsun o tarz seviyorum o yüzden içimden geçen 1 isim vardi ama şimdi Kuran-ı Kerim de geçen bir isim daha buldum o da çok hoşuma gitti. İkisi arasında kaldım diyebilirim Neslişah ve Esila