aylinpalaa Gozde1225 Karataştan çok memnun kaldım. Doktorum Arzu akar değildi ama gerek hemşireler gerekse hastane personeli aşırı ilgiliydi
Gnl35 Gozde1225 ben 2019 da aysel hanımlar doğum yaptım. Harika biri mutlaka tavsiye ediyorum. Şimdi bayburttayim mecburen. Yoksa yine aysel hanıma giderdim. Sadece çok kalabalık oluyor randevular.
Selda0835 Benimde ufuk hoca doktorum bende merak ediyorum hastahane çalışanları nasıl ilgilimi anlayışlımı kibarmılar 😅😅
Selda0835 KubraKaranKaya Eylül 16sona kadar gelmesse bana da yatış verecek ama her an gelebilir dedi doğum kanalında çocuk
Eef Arzu hanıma gidiyorum bende çok memnunum harika bir doktor eltim ve birkaç tanıdığım ona gitmişti hepsi çok memnundu bende aynı şekilde
Gozde1225 Eef normal doğum mu yaptınız ? Ve doğumdan sonrası ilgisi nasılmış acaba bazıları hiç yanımıza uğramadı ilgisiz diye yorum yapmış da kafam karıştı
KubraKaranKaya Selda0835 evet ben tüp bebek yaptığım için sezeryan olacak. Gelişimide yerinde. İzmirin kurtuluşunda doğuracağım (:
KubraKaranKaya Selda0835 benimde kanalda çok zorlanıyorum baskı yapıyor. 38. Haftamda alınacak bebişim
Selda0835 KubraKaranKaya KubraKaranKaya hayırlısı olsun inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşuruz bebişlerimize♥️