Qnl gerçekten öyle bir tek rabbim koruyor bizi Allahım seni ve bebeğini korusun hakkında hayırlısını kolaylıkla nasıp etsin 🙏🏻 benim de hep riskliydi hep dua ediyordum Allah’a ama hayırlısı buymuş hakkımızda Rabbime geldik ona döneceğiz bize verdiğini aldı diye isyana girmeye gerek yok Allah’ın izniyle cennette kavuşacağız yavrumla