17papatya Kızlar bugün beta hcg testi yaptırdım adetime 1 hafta var sadece <5 bu şekilde çıktı sonucum şu anlık gebelik yok anlamına mi geliyor mesela <2 bu şekilde çıksaydı yine benim sonucuna aynı anlamamı geliyor
Vera09 17papatya 5ve 5ten küçük negatif sayılıyor. Ama artabilir belki adetinize varmş çünkü. Benm bi hafta kala 2.5çıkmştı hamileydm, ama gerçekten negatif de olabilir
17papatya Yani şunu demek istiyorum gebelik yok 5 yerine 1, 2, 3 bunlardan biri de olsaydı 5le aynı değeri mi taşıyor
Nuravc 17papatya bildiğim kadarıyla onlar da negatif oluyor canım aynı değer sayılıyorlar benimki 1. 20 idi bu bile negatif sayılıyor
nilsmomy 17papatya oraya 1,2,3 yazmaz gebelik değeri 5 ve üstü olduğu oçin 5 i baz alarak 5 ten küçük bir değer çıkmış sonucunuz şuanlık negatif. İnşallah yükselir hayırlı haberi alırsınız 🤲🏻☺️
Yagmurrr98 17papatya Yükselebilir 2 3 felan çıksa kesin negatif derdim de 5 ve üzeri pozitif benim bildiğim ama yanında küçüktür işareti varya canım sen bekle adet gününe kadar
Bebegim0101 Yagmurrr98 cnm kucuktur isareti oldugu icin 5 ten kucuk bi deger cikmis yani gebelik yok malesef