Meridaily Kızlar ne durumdasınız? Gecikmede 2. Günüm. Kaset test yaptım iki tane sonradan çizgi çıktı. 🤦🏻♀️ Sizler yaptınız mı test?
Kullaniciadii Meridaily benim bat 28. 4 gun gecikti erken gebelık yaptım bugun çizgi cıkmadı biraz daha bekleyeceğim
Bsragrkan Adyokisimsiz bat 5 eylül günü gününe olurum heyecanla bekliyorum test yapmadım daha 🥹 önrebileceginiz test markası.i var mj
Adyokisimsiz Meridaily yapmıştım geçen cuma çıkmadı yarın yine alıp ertesi sabah yapacağım adet olmazsam
Meridaily Kullaniciadii 1-2 gün daha bekleyin olmadı kan verin bence geç döllenme olduysa test algılamıyor olabilir belki
Meridaily Ezo25 bende de göğüs hassayeti var bugün de kramplar girdi. Üşütmüş de olabilirim ama 🤦🏻♀️
77Bebek35 Ezo25 2 eylülde bnm ama belırtılerm var bakalım kısmet allh ısteyene gonlunden gecenı versın
Nurem20 Meridaily hayır yapmadım valla negatif görmekten sıkıldım 😬göğüslerimde bir ağrı var sızlıyor resmen birde adet olacakmış gibi ağrım oluyor bekliyorum 1 hafta dayanacağım olmazsam
Ezo25 Meridaily Benim bundan öncesi hep bu şekil psikolojik belirtiler oluyordu şimdi hiçbir şey yok o bile yok yani 🥹
Sena19 Meridaily benim sar 25 temmuz hala adet olmadim mide bulantısı gogus hassasiyeti var idrar bir hafta once yaotım negatif kan pazaryesiverdim negatif ama onceki gebeligim geç dollenme olmuştu bekliyorum o yzden