zilhan Aklımı kaybediyordum dün , o kadar ağladım ki anlatamam . Endişemi , korkumu .. Dana gibi uyuyormuş benim kızım demek ki 😂😂Annesini korkuttu
3bebeli1kedili Benim kuzular da o haftalarda hemen hemen aynı şekilde hareketsiz kaldılar çok az hissediyordum 2 gün. 3.gün neredeyse hiç hissetmedim doktora gittik meğer benim kızlar aşağıda kafa kafaya vermiş oğlan yukarda yalnız kalmış dar alana girince oynayacak yer kalmamış kızlarda. Bide covid geçirdim ondan sonra olunca aşırı aşırı korktum Allah’a şükür sıkıntı çıkmadı ama uzun süre hareketsizlik olursa muhakkak doktorunuza gidin doktor bana kızdı az hissediyordum falan dedim iki gün neden gelmedin diye bı azar işittim