Nisan sonunda boş gebelikten dolayı kürtaj oldum ve bu yaşıma kadar hiç kistim yoktu. Şu an 10 haftalık hamileyim. İlk muayeneme gittiğimde 7 haftalıktım ve doktor 2 tane kistin var dedi. Herhalde kürtajdan sonra oluşmuş. İlk gebelik muayenesinde öğrendim. Bir tanesi 4 cm diğeri 2-3 cm gibi. Doktor seninkiler çok küçülecek cinsten değil gibi kontrollü ilerleyeceğiz dedi. Bunun bebeğe bi zararı var mı ya da ne olacak. Böyle bir durum yaşayan var mı?