Dilanorak01 yatmadan önce içebilirsin ben de yatmadan önce içiyorum mide bulantısı yaptığı için. Mutlaka kan hapı kullanman lazım sendeki demiri bebek emiyor zaten bende Demir eksikliği var hamile olmadan önce de kullanıyodum hala kullanıyorum sezaryen doğum yaparsan kan çok gittiği için ciddi problemler yaratabilir içmemezlik yapma sakın doktoruna söyle içmiyorsan farklı hap yazabilir